...Hai...

Followers

pengikut ....

Friday, May 23, 2014

Thursday, May 22, 2014

sharing is caring... moh ler kite cube





pakat- pakat cuba noh... macam nak buat, tapi macam malas jew, macam susah jew....
hehe alar nak dengan tak nak jew... malas tak payah pakai, tapi kalau buat sendiri lagi puas
hati kot.. tak payah beli-beli, buat jew sendiri hehe.... bila lagi nak asah bakat sendiri...
tak gitu kawan-kawan... hehe





sekian k bye

ladolceamiranajwa

Jom Shooping Make up...



 brush yang sangat santik sangat



eyeshadow yang sangat perghhh mmg cantik colour dia..... 




beg-beg untuk profesional make up.. yang x pro pun boleh beli jugak....hehe


kemaskan kening mu...

 


n i like eyeliner,.... 

jom ler kite shooping uols... kt sini https://www.facebook.com/makeuphairworld


hebat sangat.. harga pun mura-mura.... hehe jom ler shooping same-same...

sekian k bye..


ladolceamiranajwa

TEPUK DADA, TANYALAH HATI, ATAU TEPUK PIPI, KAU KENA SEDAR



Assalammualaikum...

Hari ini serba serbi tak ade mood nak bercakap,. dari pagi diam x berkutik...
otak sedang memproses sesuatu... perlu ker ? patut ker? harus ker? wajib ker?


yeah ada beberapa perkara yang sedang berada di dalam minda ini di saat ini:-


1) > perlu ker saya nie bertahan berkerja di sesebuah syarikat sekiranya terasa diri ini di pergunakan
        untuk sesuatu yang lebih penting.

2) > kalau betul saya nie x berapa pandai macam orang lain yang ada ijazah berkoyan-koyan
       tapi saya boleh buat kerja macam orang lain jugak, jangan di sebabkan hanya sekeping ijazah
       saya boleh di pergunakan untuk setiap kepentingan.


3) > jangan gunakan setiap titik peluh yang sy keluarkan dengan sewenang-wenangnya..
     

4) > saya sayangkan kerja saya sangat-sangat.jangan biar saya buat keputusan yang tidak di jangka.






hurmmm oklah dah tak larat nak taip da...
sekian k bye

ladolceamiranajwa

Tuesday, May 20, 2014

CINTA DATANG LAGI...

Cinta itu datang lagi, walau di halau dari hati, walau di halau oleh minda dan
walau cuba mnyorok kan  muka , walau pejam mata sekalipun, apabila cinta itu ingin
hadir di dalam hati, ia akan hadir jua....


Setelah 2 tahun berlalu, cinta itu kembali berdenyut kembali, macam yg aku katakan,
walau hati ini ingin ku kunci dan buang kunci itu jauh dalam laut, ia akan kembali jua,


Ianya berlaku sekitar 2 3 bulan ini... kdg2 aku akan meyangkal perasaan yg hadir dalam diri ini..
korang semua mesti pernah rasa kan perasaan tu, yg korg rasa mcm x suke sangat ada perasaan tu,
saya tak tahu macam mana nk ckp perasaan tu, cer korang semua letak tangan di dada, pejam mata dan korang akan nampak , rasa perasaan yang aku nk cakap ni......


Hurm entahlah camner aku nak terangkan kt korang nie... korang rasa lah sendiri ea... :-

1) apabila dengar my secret admire saya baca doa dalam sebuah majlis, masa tu saya akan menghayati setiap alunan tajwid yang di baca oleh dia. dan saya secara automatik nyer akan pejam mata rapat-rapat. dan apabila buka mata sy akan berfikir dan merendah kan diri saya 
"saya tidak layak untuk dia, dia layak dapat yang lebih baik".



2) apabila satu hari kalau tak nampak muka dia kat pejabat, akan rase sesuatu yg lain, rasa semua serba tak kena, rasa tak lengkap hari saya pada hari tu.


3) apabila jumpa dia lidah saya kelu tanpa berkata apa-apa. walau pun dalam hati sy bersorak riang
" yahooo aku dapat jumper dia, dengan bangga bercerita tentang perjumpaan dgn si dia kepada kawan-kawan sy di pejabat, dan akhir nya berakhir dengan sy tak cakap apa-apa pun sebab malu nak pandang muka dia."

hehehe tah apa-apa kan saya nie... ahaks :-) .. hurm ada lagi tapi nantilah sambung lagi penat sudah....
eh eh  jap jap  ada rahsia nak bgtaw nie...



>>>sy suka stalker dia punya FB and istagelam...
  (jangan heboh taw sbb saya suker stalker FB dia)-- ini rahsia


sekian,  k bye


ladolceamiranajwa

Related Posts with Thumbnails

...ermm...

There was an error in this gadget
There was an error in this gadget

...bila hati terluka...