...Hai...

Followers

pengikut ....

Friday, October 23, 2009

SaLeeM - JaUh KaU pErGi(hANyA tInGGaL KeNaNgAn) Pernah ada rasa cinta antara kita kini tinggal kenangan ingin kulupakan semua tentang dirimu namun tak lagi kan seperti dirimu oh bintangku jauh kau pergi meninggalkan diriku disini aku merindukan dirimu kini kucoba mencari penggantimu namun tak lagi kan seperti dirimu oh kekasih jauh kau pergi meninggalkan diriku disini aku merindukan dirimu kini kucoba mencari penggantimu namun tak lagi kan seperti dirimu oh kekasih pernah ada rasa cinta antara kita kini tinggal kenangan ingin kulupakan semua tentang dirimu namun tak lagi kan seperti dirimu oh bintangku jauh kau pergi meninggalkan diriku disini aku merindukan dirimu kini kucoba mencari penggantimu namun tak lagi kan seperti dirimu oh kekasih **** lagu nie mmg best sgtt... aku suke sgtt..hari2 aku mesti nk dgr lagu nie.. biler dgr lagu nie terus igt kisah aku dulu-dulu..hehe.. xpi mmg layan habeh r lagu neh...aku jadi xjemu-jemu lagu niee.. disetiap pelusuk radio akan aku dgr lagu nie.. aku leh layan lagu nie mungkin sbb ada kena mengena kot dgn aku.. mungkin lar xpi ade kena mengena ker dgn aku!!! tetttttttt... no komennn muahaha

Thursday, October 1, 2009

salam aidilfitri


Dapatkan Mesej Bergambar di Sini

Friday, August 21, 2009

My StOrY : SaLaM rAmAdHaN

AHLAN WAHSALAN RAMADHAN.... esok puasa.. !! diam tak diam dah nak pose da kite sume ni ek.. alhamdulillah dapat lagi kite menyambut bulan pose nie bersama- sama dgn keluarga tersayang.. bulan yang sering dirindui oleh semua umat islam dimuka bumi nie tak kira walau dimana mereka berada.. moga-moga dibulan puasa yang diberkati oleh ALLAH nie kita mendapat rahmat dariNYA.. Pada kawan-kawan,pose taw jgn tak pose.. bersama-sama lah kita menghayati erti puasa itu sebenarnya perbanyakkan lah ibadat dan hapuskan dosa-dosa yang kita lakukan selama ini.. moga-moga ibadat yang kita lakukan diterima oleh ALLAH S.W.T YA ALLAH aku merindui setiap detik ketika berada dekat dgn MU... kuharapkan pengampunan dariMu YA ALLAH... Pada kawan-kawan ku ucapkan SELAMAT MENYAMBUT BULAN RAMADHAN AL-MUBARAK, SEMOGA BERPUASA DENGAN PENUH KESABARAN DAN KEINSAFAN... Assalammualaikum.. " Akan ku isi kan waktu-waktu sisa hidupku dengan mendekatiMU YA ALLAH "

Thursday, May 28, 2009

LiRik LaGu LaGi : LaGu cinTa

AIsHaH - Kau Sahabat, Kekasih Dan Teman Ku harapkan sinar purnama hingga ke siang Ku harapkan mimpi-mimpi bukan khayalan Telah aku jelajahi seluruh benua Mencari pengertian hidup yang sementara Manusia beranika ragan dan rupa Ada yang jujur dan ramai berpura-pura Ku sangka dalam ilmu dan pengetahuan ku Tapi ada waktu ku terkeliru Ku dambakan bukan sekadar yang dinamakan Kekasih yang menemani ke sana sini Ku dambakan sahabat dan teman setia Rela bersama suka dan duka Jadilah kau sahabat ku, kekasih dan teman Hanya itu yang ku harapkan Dalam susah dalam senang kita seiringan Semoga ikatan berkekalan FaUzIaH LaTiFF - Dia Dia insan pertama yang bertahta Dia insan pertama yang ku cinta Dia pernah membuat ku bahagia Dia yang mengajarku Tentang erti rindu Dia yang dulu pernah ku sanjungi Pergi seingga kini tak berganti Hilang dari pandangan hidup ini Membawa luka pedih tak terperi Tiada ku duga Permulaan yang jernih Menjadi keruh dengan tiba-tiba Bisa rintangan antaraku dan dia Cinta terlarang oleh orang tua Kini terkilan sungguh rasa hati Dia tak pernah lagi ku temui Dia ku abadikan dalam jiwa Terima kasih atas segalanya FaUzIaH LaTiFF - Setia Ku Korbankan Inikah dugaan yang ku terima Menyintai mu sepenuh jiwa Untuk bersama mu Kesabaran membakar fikiran Rinduku embunan di lautan Cintamu debunga berterbangan Tak pernah mempeduli kasih sayang Yang aku korbankan ( korus ) Kau janjikan bahagia Namun kau hantui dengan gurauan berbisa Kau janjikan setia Rapuh ku berpegang untuk hidup bersamamu Kembalilah hangati semula asmaraku dengan mu Demi cinta suci Andainya tak mungkin ku miliki Keayuan kasih impianmu Lepaskan asmara di jiwaku Setia ku korbankan Setia ku korbankan NaSSiEr wAhAb - Bila Rindu Datang Lagi Bila rindu datang lagi Hati ini jadi sepi Hanya gambarmu kujadikan teman Untuk berbicara Agar kan terlerai sepiku yang ada Bila rindu datang lagi Aku membaca suratmu Dan terbayanglah cerita semalam Di antara kita di saat berdua Dibuai asmara Kembali sayang kembalilah Kembali segera padaku Rindu ini menyiksaku Mengusik setiap waktu Aku rindukan kasih sayangmu Bila rindu datang lagi Aku jadi tak menentu Dan keresahan membuat diriku Menjadi cemburu Apakah dirimu setia padaku SaLeeM - Airmata Kasih Ku layarkan bahtera ini Kerna di dada terpatri cinta yang suci Siapa sudi bertanya Luka di hati adakah menitis lagi Mengalir dalam jiwa Tidak kelihatan di pandangan mata ooo... Menerjang ruang rongga kosong tiba-tiba Madu kasih tidak kesampaian oh... Airmata... Tidak kan bisa merubah perjanjian Andai kasih... Harus berpisah kecundang di tengah jalan Apakah... Kita terpaksa berkorban demi cinta Sampai masa... Yang menentukan tangisan akan reda semula Airmata tidak kan bisa Merubah perjanjian Sampai masa yang menentukan Bahgia 'kan menjelma semula ScOiN - Ku Menangis Kehilangan Mu Setelah sekian lama Memendam cinta dihati Berkasih indah kurasa Merindu orang di sayang Tak sangka hatiku diluka Sewaktu kasihku berbunga Engkau pergi tanpa kata Kerana mu ku tersiksa Oh... pilu dihati Menyiksa batin tersiksa Terkenang apalah nasibku Tak pernah rasa bahagia Mengemis kasih orang Tak sedar siapakah diri Yang menumpang di sudut hati Tak tahu orang dah tak sayang Walaupun tak ku rela Kehilangan mu sayang Bersama air mata Ku lepaskan kau pergi Andainya dapat kau rasa Kepiluan dihati ini Bagaikan terbakar api Semarak pedih terasa Bila kekasih menghilang Perginya tiada berpesan Ku menangis kerana mu ( 2X ) SuDiRmAn Hj. Arshad - Hujan Hujan yang turun bagaikan mutiara Berkilau bersinar berkerdipan Subur menghijau bumi terbentang Dan bayu berpuput lembut Cinta yang bersemi Diwaktu hujan turun Menyirami ketandusan hati Dan hujan turut mengiringi Engkau pergi... Selembut hujan bercurahan Begitulah cinta ini Semesra bumi yang disirami Begitulah hati ini Hujan yang turun bersama air mata Bersama pedih, bersama rindu Kau datang dan kau pergi jua Rindu lagi... SuDiRmAn Hj. Arshad - Terasing Kegelisahan didalam kedinginan Meniti sepi keseorangan Sebuah kematian yang tiada bernisan Sendu mengiringi perpisahan Ruang nan luas diri bergerak bebas Namun keupayaanku terbatas Segala mimpi menjadi asing Perit membakar diri Sebuah cinta dan harapan Menjadi mimpi berterbangan Tersekat nafasku kabur pandangan mataku Amat tersiksa diriku Kerana kehilanganmu Oh mengapakah terus mengharap menanti Walau cukup kusedari Kau tak kan kembali Pemergianmu mengisi kekosongan Biarpun dikau masih kuperlukan Kita dikatakan pasangan bahagia Kini terasing luka SuDiRmAn Hj. Arshad - Salam Terakhir Sampaikan salam buat semua Salam terakhir salam teristimewa Kepada kau yang tersayang Pada teman yang ku kenang Pemergian ku ini tak dirancang Usah bertanya mengapa aku Mengucap salam terakhir kepada mu Kerna waktu berputaran Bimbang tak berkesempatan Melahirkan kerinduan terhadapmu Demi sebuah kenyataan Yang amat menyakitkan Aku yang tidak berdaya Hanya berserah padaNya Salam akhir Salam yang teristimewa KepadaNya ku memohon keampunan MelaluiNya ku beri kemaafan Kepadamu Andainya aku punya waktu Masih ku ingin mengulangi semula Saat indah bersama mu Sayang tak berkesempatan Abadikan saja salam ku di ingatan Salam ku yang terakhir ***Pilihan lirik lagu kali nie sedih sikit..huhuhu...paper pun layan jew lar mood aku minggu nie...***(sedih giler nie,giler pun xsedih cam aku)

Thursday, April 23, 2009

PuiSi HatikU : CiNtAMU yAnG AGUNG...

YA ALLAH, Cintamu yang begitu indah dan bahagia, Seringkali aku mencari cinta yang indah, Tanpa aku sedari cintaMU lah yang selalu disampingku, Yang menemaniku taktala aku kesusahan dan kegembiraan, YA ALLAH, Aku begitu bahagia dalam cintaMU, Syukurku tidak terhingga untukku padaMU, Kerna aku selalu melupakanMU, Tetapi aku tidak sedar bahawa cintaMU tidak pernah melupakanku, YA ALLAH, CintaMU yang begitu agung dan kekal dimuka bumi ini, Tiada cinta yang sehebat cintaMU YA ALLAH, Aku amat bersyukur kerna dengan cintaMU, Aku amat bahagia dan hidupku tidak seperti dulu, Terima kasih YA ALLAH…

PuiSi HatikU : KaSiHku...

Aku mencintaimu sedalam jiwaku, Biarpun jasad ku tiada, Tetapi cintaku hanyalah untukmu, Selama-lama nya, Walau apa yang belaku padaku, Izinkan ku membawa cintamu bersamaku, Aku akan menunggumu dipintu syurga, Kuharap kita akan bertemu disana bersamamu, Aku ingin kau tahu pabila kau tiada dalam hidupku, Aku sering berasa kesunyian tanpamu, Janganlah kau pergi dariku, Jangan biarkan aku kehilanganmu, Izinkan ku menjadi sesuatu dalam hidupmu, Betapa besarnya cintaku padamu, Aku ingin menjadi mimpi yang terlalu indah dalam tidurmu, Yang tak mampu kau lupakan aku untuk selama-lamanya..

PuiSi HatikU : RiNdU

Rindu, Kau seringkali hadir dalam kehidupanku, Kau selalu mengajarku akan erti rindu sebenar, Aku selalu berasa cemburu padamu, Kerna kau berada disegenap pelusuk jiwa sesorang Rindu, Aku tahu kau ingin mengajarku erti rindu sebenar, Tetapi padaku rindu itu hanyalah satu perkataan, Tetapi tanpa aku sedari disebalik perkataan itu, Tersingkap nya seribu satu makna, Juga rahsia yang terpedam, Rindu, Kau sering digunakan oleh setiap pasangan bercinta, Tetapi padaku rindu seorang lelaki pada wanita, Hanyalah dusta semata-mata, Jarang seorang lelaki menggunakanmu pada seorang wanita, Rindu, Aku tidak tahu mengapa kau selalu berada dijiwaku, Tetapi yang pasti aku sedang merindui seorang insan, Aku akan menggunakanmu dengan sebaik-baiknya, Kerna kau sering menemaniku dijiwaku…

Thursday, February 19, 2009

LiRik LaGu LaGi : LaGu CiNtA

kEnAnGaN LaLu
Puas sudah kau melukakan,
tiada pernah meyakinkan hati ini,
yang selalu mengharapkan kasihmu,
kau biarkan ku merana,
mengemiskan cinta sucimu,
apa daya hati ini,
telah jatuh dilambung cinta,
mengapa aku disiksa,
apakah tujuan dia,
mungkin kenangan yang pernah dikecewakan cinta,
katakan pada diriku aku kan membalut luka,
jangan kau simpan dendammu dan aku jadi mangsanya,
aku cinta kepadamu,
hanya itu yg kutahu,
lupakanlah kenangan pahit kita bina hidup baru
----syamieraedora----
nie adalah lagu fevet aku..lagu nie byk mkne buat aku....hehe rahsia dihati tiada saper yg taw so.....bialah kusimpan rahsia yg mjadi penghuni hatiku...jeng jeng jeng..emosi plk aku nie..anyway enjoy n hope korg sumer hayati lirik lagu nie bkn men nyanyi jew kan ..sekali sekala korg kena gak taw mkner lirik lagu nie...hehehe
DeAlOvA
Aku ingin menjadi mimpi indah dlm tidurmu
aku ingin menjadi sesuatu yang mungkin bisa kau rindu
karena langkah merapuh tanpa dirimu
karena hati tlah letih
aku ingin menjadi sesuatu yang selalu bisa kau sentuh
aku ingin kau tahu bahawa ku selalu memujamu
tanpamu sepinya merantai hati
ohh...
bayangmu seakan-akan
seperti nyanyian dalam hatiku yang memanggil rinduku padamu
ohh...
seperti udara yang kuhela kau selalu ada
hanya dirimu yang bisa membuatku tenang
tanpa dirimu aku merasa ilang dan sepi
kau seperti nyanyian dalam hatiku yang memanggil rinduku padamu
ohh...seperti udara yang kuhela kau selalu ada
selalu ada,selalu ada,
yang selalu ada dan selalu ada......
----syamieraedora----
SaYaNg-sAyAnG - aLiF
AzIz
Masaku teringat akan dirimu
ada sesuatu begitu menggangumu
diam-diam aku menyukaimu
bermimpi bila kau jadi milikku
jauh didasar hatiku
inginku teriak
aku cinta kamu!
* Sayang,sayang,sayang
kamu dah berpunya
tertutup sudah bagiku kesempatan
dan bukan gayaku
rebut pacar orang
mesti hati tulus
cerita berakhir tak senang
aku tahu akan sulit bagiku
mencari-cari pengganti dirimu
tapi bagi lelaki macam aku
tak mau berakhir kerna begitu
jauh didasar hatiku
inginku teriak
aku cinta kamu!
ulang *
tak mungkin,tak mungkin
aku menyerah hanya kerna tak dapatkan kamu
meski jauh didasar hatiku
ingin kuteriak
aku cinta kamu!
----syamieraedora----
hehe ni lagu sedih nie...bagi saper2 yg putus cinta opss bukan putus cinta..putus harapan yg sebenarnyer die sudah berpunya..hahaha anyway xsemestinyer klu die sudah berpunya kite xleh kawan ngn die lg kan..xkira ler pompuan ker laki ker...kite leh jew anggap die kawan baik kite kan....per pendapat korg? samer x ngn pendapat aku..??hehe

Wednesday, February 18, 2009

ReHaTkAn mAtA : InDaHnYeR KuAsA Allah..

inilah indahnyer kuasa Allah...bumi ini dihiasi dengan laut/sungai/air yg indah2 belaka sebenarnyer,begitu juga dengan jodoh,ajal kite semua dimuka bumi ini...bercakap psl jodoh nie..sebenarnyer Allah da pon tetapkan jodoh kite sume..so jgn risau klu ade yg xkawin lg....lambat atau cepat jer..n pada yg putus cinta pn same jgn jadikan hari2 kite ngan kemurungan kite dsbbkn putus cinta..dunia xkan kiamat klu kite putus cinta pn..sbb nyer jodoh kite bkn dtentukan oleh manusia sebalik nyer Allah S.W.T....

ReHaTkAn mAtA : CaNtIk NyEr bUnGa

cantik kan bunga2 nie...anyway di lah pemandangan bunga2 di china,klu ler hari2 dok kt sinie wah bercambah ler idea nk tulis novel nie...nk pulak kn klu dok ngn suami kite tersayangggg ermmmm taw2 jer ler kn hehehe......

Tuesday, February 17, 2009

KaTaNyA : CeMbUrU Si LeLaKi....

Setiap insan yang dilahirkan pasti mempunyai perasaan cemburu. Tidak kira semasa zaman kanak-kanak, remaja mahupun di kala usia mencecah batas dewasa, perasaan cemburu tetap wujud dalam sanubari manusia. Bagi pasangan yang bercinta, cemburu sentiasa mewarnai hubungan kasih yang disemai bersama. Cemburu sering dikaitkan dengan kaum Hawa. Percaya atau tidak, lelaki juga mempunyai perasaan cemburu yang terselindung di sebalik egonya. Malah tanpa disedari lelaki zaman ini juga ada kalanya menyimpan perasaan cemburu yang mengatasi kaum perempuan. JOM KITE XPLORE CEMBURU SI LELAKI...YG KONON NYER NK KONTROL MACHO LER KATEKAN..HEHE
Aquarius
Lelaki Aquarius biasanya akan menggunakan ayat-ayat yang memerli untuk menunjukkan cemburunya. Jangan ingat dia sedang bergurau. Apabila topik perbualannya hanya tertumpu pada seseorang saja, maka ternyatalah bahawa dia sedang cemburu.Indeks: xxx
Pisces
Lelaki yang paling mulia dan baik hati, lagi kuat cemburunya. Tak lain dan tak bukan adalah lelaki Pisces. Indeks cemburunya amat memeranjatkan. Kalau kekasihnya menderhaka kepadanya, dia akan menjadi seperti wanita meraung-raung. Air matanya juga akan tenggelamkan anda.Indeks: xxxxx
Aries
Lelaki Aries mempunyai sifat diktator secara semulajadi. Selain seorang yang memerintah, dia juga suka mengawal orang lain. Tidak kira dalam apa jua perkara, dia juga berharap menggunakan tenaga dan kuasanya untuk menyelesaikannya. Apabila berhadapan dengan musuh kekasih, dia akan segera mengambil tindakan untuk menyebabkan pihak lawan undur dari mengurat kekasihnnya.Indeks: xx
Taurus
Lelaki Taurus adalah lelaki yang peramah dan sangat jujur. Tapi jangan ingat dia tidak tahu cemburu. Dia tidak dapat terima kekasihnya menderhaka kepadanya. sekiranya dia dapat tahu anda keluar makan malam dengan lelaki lain, buatlah persediaan untuk memberi penjelasan kepadanya.Indeks: xxxx
Gemini
Lelaki Gemini hanya menganggap cemburu itu sebagai satu permainan saja. Dia ialah seorang yang suka bermain-main. Oleh itu, dia paling benci akan cinta secara paksa. Malah dia tidak akan mungkin melepaskan peluang untuk berkenalan dengan wanita lain walaupun sudah memiliki kekasih. Jadi, indeks cemburu lelaki Gemini adalah kurang berbanding dengan lelaki Zodiak lain.Indeks: xxxx
Cancer
Secara kebetulan lelaki cancer terbalik dengan lelaki Gemini. Dia tidak akan berjauhan dengan kekasih malah selalu berhimpit dengan kekasih. Ini adalah kerana dia mempunyai perasaan kekosongan dan juga perasaan tidak selamat. ( jangan ingat hanya perempuan saja yang mempunyai perasaan tidak selamat.) Bayangkan kalau kekasihnya meninggalkanya, cemburu pasti akan menghuru-harakan dunia ini.Indeks: xxxxx
Leo
Lelaki Leo sangat ego dan juga sangat tabah. Dia tidak akan cemburu kerana perkara yang remeh temeh. Dia tidak akan menyebabkan air muka dirinya jatuh kerana cemburu. Walaupun kekasihnya telah melakukan perkara yang membuatkannya marah, namun dia tetap akan mengekalkan perasaan yang tenang untuk berbincang dengan kekasihnya.Indeks: xx
Virgo
Cemburu lelaki Virgo amat memeranjatkan. Lelaki Virgo tidak mempunyai hati yang lapang dan juga pemikiran yang luas. Cemburu telah menjadi perkara biasa dalam kehidupan pasangan ini. Walaupun dia amat mencintai kekasihnya, namun tetap bergaduh besar dengan kekasih kerana cemburu.Indeks: xxxx
Libra
Lelaki Libra mementingkan imejnya yang bertatatertib. Disebabkan cemburu akan menjejaskan imejnya, maka dia rela mengekalkan penampilan yang baik. Sebenarnya dia tidak ingin menimbulkan perselisihan dengan kekasih akibat cemburu yang akan menjejaskan hubungan mereka.Indeks: x
Scorpio
Semakin mendalam cinta terhadap kekasih semakin kuat cemburu. Inilah yang boleh menggambarkan lelaki scorpio. Dia menghormati dan cinta sepenuhnya terhadap kekasih. Tetapi cemburunya juga tidak kurang. Sekiranya kekasihnya menunjukkan sebarang kemusykilan, maka dia akan menunjukkan cemburunya.Indeks: xxxx
Sagitarius
Lelaki Sagitarius juga boleh cemburu. Namun cemburunya datang dengan cepat, pergi juga cepat. Dia selalunya cemburu sebelum mengenal pasti perkara sebenarnya. Apabila mengetahui hal sebenarnya cemburu pun reda. Tapi, apabila dia ada matlamat baru dia akan meninggalkan kekasih yang sering membuatnya cemburu.Indeks: xxx
Capricorn
Lelaki Capricorn mempunyai sikap yang pesimistik. Dia merasa rendah diri di dalam kehidupan. Apabila dia berasa cemburu, dia tidak akan tunjukkan pada kekasihnya sebaliknya akan mengeluarkan ketidakpuasan ini pada tempat lain seperti sukan atau di tempat kerja.Indeks: xxx
ha itulah serba sedikit tentang cemburu si lelaki nie..xpi kan nk gtaw kt u all sume,kdg2 kan biarpun si lelaki nie cemburu abis kt owg pompuan,pompuan still jugak syg bangat kt laki...kenaper ekk???haa tulah sbb nyer klu da cinta n syg jang oiii cinta itu buta,tapi adakah betul ker cinta tu bute atau mata kite yg bute...haha mate owg pompuan xler bute sebenarnyer xpi yg mmbutekan mate owg pompuan nie adalah hati,emosi yg xdikawal dengan baik...dan owg pompuan bangga jugak sebenarnyer kerana bila die taw laki nie cemburu bila kite ngn owg len biarpun not more than a fren..yg laki nie syyyggggggg sggggttttt kt kite sbb tu ler kite nieeee bangga bangattt kan...HeHe..
kite owg pompuan kena igt,pabila bercinta,berkawin sekalipun jgn kite biarkan hati kite mengawal emosi kite..nanti buruk padahnyer..HeHe..MACAM SY..HeHe..pengajaran dr sy anyway enjoy okay...!!

KaTaNyA : MAdaH UnTuK oRg BeRcInTa

" aku cinta padamu,tidak mungkin aku kan melepaskan cintaku yang sudah sekian lama aku inginkan...aku sayang padamu..cinta ku masih untukmu,rinduku masih padamu.semadikan cintaku didalam doa kudusmu..kenangan indah ku bersamamu masih tetap dihatiku buat selama-lamanya.... "
- luve - " kau masih kucintai,dari dulu hingga ari ini,usah2 sayang usah ragu aku milikmu,cintaku jika kau tanya para bintang,gemilau sinar xkn hilang,cintaku jika kau lihat tingginya awan xkn tercakar tingginya cintaku..aku yakin seyakinnya pasti engkau milikku..... " - luve - " aku ingin menjadi mimpi indah dalam tidurmu,aku ingin menjadi sesuatu yang berharga dlm hidupmu,aku ingin menjadi rindu yang bisa xdpt kau lupakan...hanya dirimu bisa membuatkan aku terus memanggil utk mencintaimu,tanpa dirimu aku merasa kehilangan sesuatu yang berharga.... " - luve - " hanya padamu kuserahkan segalanya,hanya padamu yang pertama dan terakhir pohon cintaku merendang.hampir keterlena dalam belaian cintamu. tiada 2 hanya 1 kau yg kucintai,sekulumit cinta segurun kerinduan,menjadi hamparan cinta suci kita berdua... " - luve

" madah2 ini sy hasilkan antara gabungan lagu2 dan juga dr sy sendiri...hehe xler terer sgt pn sbb amik dr lagu2 jew..mase tu da pukul 2 pgi ler cmtu sambil dgr mp3 timbul plak nk hasil kn madah hehehe...so pe lagi inilah yg terhasil kot..maklumlah bila hari sudah pagi org da tido xpi sy dok ler terjaga sambil igt kenangan2 yg lama... huhu sedih ler pulek kan..anyway hope korg enjoy... " ---- syamieraedora ---

Monday, February 16, 2009

KaTaNyA : ApaKah ItU cInTa.......

"cinta.....kalau kite kembali menyebut perkataan ini sudah semstinya kite akan migtkan yg indah2 belaka xpi kite xtaw bahawa perkataan cinta itu amat dalam maksud nye,dan kadang2 kite sendiri salah tafsirkan apa itu maksud cinta..adakah anda tahu maksud cinta itu sendiri dan adakah ia saling berkaitan dgn kehidupan seharian kite tanpa kite sedari.."

Related Posts with Thumbnails

...ermm...

There was an error in this gadget
There was an error in this gadget

...bila hati terluka...