myspace layouts

...Hai...

Followers

Wednesday, June 23, 2010

Kerinduannn...

Assalammualaikum...
Dalam Beberapa Minggu Nie, sy asyik tergilakan cerita yang disambung kembali oleh k.nurul,  meandsecretlove da sampai ke bab 30, dan akan dihentikan kerana akan berada di media cetak..

selalu waktu pagi selepas abis kerja sy akan membaca entry yang dimasukkan oleh k.nurul kalau tak ada entry sy akan berbual dengan k.nurul.. gile-gile gitu tah apa-apa sy nie.., tapi betul sy cukup tetarik dengan cerita nie, tertarik dengan bait-bait yang digunakkan oleh k.nurul.. sy tidak tahu mengapa, tapi hati sy begitu berkobar-kobar nak tahu siapa sebenarnya mr secret yang sebenarnya... sy amat berharap sgt mr secret dlm cite k.nurul nie adalah en edry... lagi sy ingin menyatakn sy juga tidak tahu mengapa hati ini begitu berkobar-berkobar ingin mengetahui kesudahan novel ini, adakah seperti hati ini yang menanti siapa yang sebenarnya bertahta di hati ini... aduhh jiwa ku kacau..

hati ini akan menjadi rindu dengan kemunculan entry baru tapi tidak mengapa kerana sy akan menunggu novel ini di media cetak nanti...

ku merindui mr secret..... (aceceh hehe )



4 kata anda:

Che Mulan said...

haha, iera aduh sampai macam tu sekali dibuatnya. terima kasih sayang.

Che Mulan said...

eira tak apakan akak letak kat blog akak ni. akak copy surat ini untuk Mr Secret

Unknown said...

tak apa k.nurul... rela tuk dibaca oleh mr secret hehe...
no hal lar k.nurul..

Anonymous said...

hahaha. Mr Secret kim salam. ohohohoooo

Related Posts with Thumbnails

...ermm...